Benim demir değerim hamileliğimin başından beri yükselmiyordu 8 den 13 e kadar ancak çıkabilmiştik. Aylarca ilaç kullanmama rağmen. Bu yüzden doktorum sezeryan olacağı için taktırmam gerektiğini söyledi. Bende başta korktum alerjik bi serum olduğu için ama her ilaçta olduğu kadar risk varmış. Zaten öyle bi durum olursa da acilde olduğunuz için hemen müdahale ediyorlar içiniz rahat olsun. Yaklaşık bir ay önce taktırdım. Bana hiç bir yan etkisi olmadı ve demirim 120 ye yükseldi. İki tane takıldı bana aynı anda. 1000 tl idi tanesi. Takma ücreti olarak da hastane 500 tl gibi bi ücret almıştı.