Minnosannee Benim doktorum kese dışında kanama alanı görmedi ama arada peçeteye kahveeengi leke geldi bi kaç defa 12. Haftaya kadar normal dedi kırmızı ve belirgin bir pembe olmadığı sürece korkma dedi
AslimmmD Minnosannee Benim de kese dışında kanamam yok çok şükür. Ama ara ara kahverengi lekelenme oluyor. Teşekkür ederim.
AslimmmD Birce123 yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın. Hayır geçti çok şükür doktoruma da gittim zaten normal olduğunu söyledi. Avuç içi kadar ve kırmızı kan olmadığı sürece sıkıntı yok dedi.
Birce123 AslimmmD benim dün akşam lekeyle karışık tekrar bı kanamam oldu ama yine kanama alanı yokmuş sizde benim gibi ara ara oluyormuydu