Merdumgiriz1 Merhaba Bat 6 ekimdi, 3 ekimde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. 4-5 gün reglim gecikmiş oluyor gece ve sabah çok yoğun kasık ağrım var regl olacakmışım gibi bir ağrı, bu durumda olan var mı? Yarın test yapsam erken mi olur ?
Merve_kucuk Merdumgiriz1 Bende 8 Eylül de adet oldum. 6 Ekim de olmam lazımdı ama daha olmadım. Sadece karnım ağrıyor her an adet olacakmışım gibi. Hakkımız da hayırlısı olsun inşallah
Merdumgiriz1 Seher_blk bat 3 gün öncesinde erken gebelik testi negatif çıktı 5 gün gecikti elimde erken gebelik testi var o doğru sonuç verir mi sizce 🥺 cesaretimde yok açıkçası çok etkileniyorum
Sila41_ Merdumgiriz1 sen bi dene testi ama çıkmazsa da üzülme kan verirsin birkaç gün daha bekleyip daha yap da buraya da at testi bekliyoruzzz
Merdumgiriz1 Merve_kucuk başka belirti var mı sizde benim normalde regle yakın canım çok tatlı çekerdi benim anormal derecede canım acı biber ve et vs çekiyor ara ara ateş basıyor ve inanılmaz bir kasık ağrım var gece ve sabah o ağrı ile uyanıyorum sanki regl olcakmışım gibi başka belirtimde yok
Merve_kucuk Merdumgiriz1 yok sadece her an âdet olacağım gibi karnım ağrıyor. Merdumgiriz1 hayır yapmadım ☺️
Merdumgiriz1 Sila41_ çok teşekkür ederim allah razı olsun bende senin için dua edeceğim hep iyilikler güzellikler seni bulsun her şey gönlünce olsun
Merdumgiriz1 Sila41_ 3 ekimde bat 3 gün önce negatif çıkmıştı kendime kızdım erken yaptım diye 5 gün gecikmiş oluyor şuan sence erken mi test yapmak için 🥺
Sila41_ Merdumgiriz1 bence erken değil ama geç döllenme diye bir durum var unutma çıkmasa bile sakın üzülmüyorsun
Sila41_ Merdumgiriz1 sen bence bir cesaret kalk da test yap olmadı onda da çıkmazsa kan ver birsz daha bekleyip
Merdumgiriz1 Sila41_ sence bu kasık ağrısı hamilelik belirtisi olabilir mi ? 🥺 gün içinde iyiyim ama gece yatarken çok ağrım oluyor birde sabah o ağrı ile uyanıyorum sol tarafım çok ağrıyor regl ağrısı gibi şişkinlik varmış gibi de hissediyorum
Sila41_ Merdumgiriz1 bence olabilir bende bir gebelik yaşadım kayıp ile sonuçlansa da benim de sağ tarafımda vardı aynısı
Merdumgiriz1 Sila41_ Sabah yapayım inşallah güzel sonuç çıkar birde mülakatım var onuda etkiler moralim bozuk girerim 🥺🥺
Merdumgiriz1 Sila41_ allah bir daha yaşatmasın 🥺 hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin hepimize inşallah 🥺 regl belirtileri ile hamilelik belirtileri çok benziyor ayırt etmek çok zoor