Gulasya ben günlük şeker ölçümü yapmiyorum. Doktorum 3 hafta sonra ölçtürmemi söyledi. Genel olarak sabah 2 yumurta, domates, peynir yesillik vs yiyorum. Ekmek normaldede tüketmediğim için yemiyorum doktor tan buğday yada cavdar onerdi. Öğlen genelde sebze ve yoğurt bazen yanina 2-3 kasik bulgur. Akşamda protein ve salata şeklinde ilerliyorum suan. Belki akşama corbada konulabilir fakat genel anlamda hiç karbonhidrat ve şeker tüketmiyorum. Ara öğünlerimde ceviz, badem bazen çok az meyve ve yanina süt ürünü ile devam ediyorum. Birde kesin olarak yuruyus ekledim aksam yemeğinden sonra. Umarım 3 hafta sonra değerlerim düzgün çıkar