basakc36 Kızlar iyi geceler 3 yıl önce Epilasyona gittim vajinam yine tüyleyordu jilet kullanıyorum ay şimdi pazartesi sezaryen olacağım malum göbekten alt tarafı tamam temizledim desemde yine kalıyor napıcam ya bi fikir verin ağdaya gitmem 😂
drn5410 basakc36 benimde çarşamba sezeryanim var ptesi ayna karşısında epilasyon makinesiyle almayı düşünüyorum jiletle ertesi güne çıkıyor ilk günler dikiş ile jilet zor oluyor en azından epilasyon aleti benjm bir hafta götürür belki dedim bugün jiletle aldım ptesj epilasyon aleti çarşamba sezeryan nasipse
aysenuraydin2 basakc36 bende Çarşamba günü sezaryen olacağım hamileliğimin başından beri ağdaya gidiyorum cuma günü son kez gidicem inşallah haftaya bırakamam ağda işini halletmem lazım 🙂
Nazsuuu defnevedoruk ay ben hiç eşimden yardım isteyemem bu konuda çok utanırım çünkü daha ışık açıkken vucudumu göstermedim:(
Ayaz_Aybars_mom Nazsuuu kendimi okudum sanki 🤣🤣🤣 5 sene bitiyor üstelik 🤣 hayatta temizletmem oda ole kocamda olsa yaptirmam rabbim elimi ayagimi kesmedigi surece
isiksinem45 Nazsuuu Ayy valla sesli güldüm bende normalde çok utanırım ama el mahkum olunca mecbur yaptıracağım hatta geçen gün ayakkabımı giyerken zorlandım yarın bir gün dedim ayakkabımı falan giydirirsin dedim eşimde nasıl laf tabikide giydirrim gerekirse temizliğini felanda yaparım dedi temizlikten kastım anlayın işte
lidyaa30 Nazsuuu o sirada esim tuvaletteyken bende yanina dedikoduya gidiyorumdur 😂 hep birlikte dus aliriz biz ya hic ayrilmiyoruz birbirimizden
basakc36 drn5410 sonda falan takılıyor onun dışında ne gibi bi müdahale oluyor vajinada bilginiz var mı
drn5410 basakc36 yok sonrası için evde dedim ben pansuman yapılıyor batikon vs sürülüyor ya .. ya anne ya es yapıyor temiz olsun toparlanana kadardı benim niyetim ☺️🌸
3_oglan_annesi basakc36 sonda girişi çıkışı snra pıhtı için muane ediliyo onuda hemşireler yapiyo ameliyat masasındayken belden aşağıdaki örtüyü pat diye kaldiriyolar delikli bez uzunlamasına kaliyo yani gören goruyo herşeyi 😂
Nur0961 basakc36 kanama kontrolü yapiliyo canım karnina hafif dokunup içeriden kan gelmesine bakiyolar ama her hastane yapiyomu bilmiyorum benim 3. Sezeryan olcak diğerlerinde yapmislardi
basakc36 3_oglan_annesi ay bu pıhtı için bakmaları inş çatı muayenesi gibi bişe değildir ben onun korkusuna sezaryen oluyorum Aman görsünler o haldeyken bunları düşünmeyelim aslında 😂
Nur0961 3_oglan_annesi ahaha evet hiç sorma ya zaten ekip kalabalık herkes görüyor 😂özelde aynı belden yaparken iğneyi örtü atiyolar ustune anestezi görmüyor sadece o kısmı goruyo sonra arkasıni döndü ekrana baktı bacağıma iğne felan batırdı heralde uyuşma oldumu diye kontrol edildi 😂off sil baştan yine günler yaklaştı stresliyim bende 31 +0 oldum an itibariyle
basakc36 Nur0961 öyleymiş canım bide alttan müdahale edebiliyorlarmış kan gelsin diye. Ben çatı muayenesinden çok korttum inş Buda öyle bi müdahale değildir 🥲
3_oglan_annesi Nur0961 strese gerek yok bnce ya üst üste doğum olunca bı rahatlık geliyo bnmde cuma günü akışına bıraktım artık 😂
Nazsuuu isiksinem45 evet mecbur olunca yapmak zorunda kalır ama zaten kaynamla yasadigim için böyle bişi yaptirmam guleriz fln sesimiz çıkar hemde jilet kullanmam şimdiye kadar hiç kullanmadm oda ağda yapamaz ztn o yüzden kuaföre gidicegm 🥺