Minyonannecik Kızlar doktora da gittim fitilde kullandım yalnız bazen sarımsı bazen şeffaf akıntım oluyor ıslaklık gelince kan mi geldi diye WC ye koşuyorum nasıl geçer bu nedir normalmidir bilen varmı
mineay55 Minyonannecik benimde sarımsı akıntım var ama bu hamilelikte de gayet normal bir durum diye biliyorum. Doktorun ne dedi?
Merve034 İlerleyen zamanlarda da olucak hep olucak . Rahmin kendini temiz tutma şekli bu. Fakat rengi yeşil gri kokulu ise doktora gidiniz . Hele ilerleyen haftalarda çok yürüdükçe yoruldukca iç camasir baya akıntı oluyor 😂