Kızlar merhaba 👋
Zorlu bır kac gunden sonra yazıyorum ama hayla cok zorlu gunlerdeyız oglumla beraber grıbe yakalandık amoklavin antibiyotik ve dolven verdi doktoru buna ragmen toparlayamadı evde bıtkısel bırseyler deneyen varmı bogaz agrısından emmıyor sarılıga dusecek dıye cok korkuyorum