Kızlar çam sakura şehir hastanesi en yakın hastane bana o yüzden yarın oraya gideceğim adetimin 3. Günü infertiliye gideceğim fakat neye bakıcaklar bilmiyorum rahim filmi kesin bakıyorlarmış kimler orda çektirdi bayan doktormu çekiyor nasıl ilerliyor ağrılı bir işlemmi devlet hastanesinde tavsiye ediyormusunuz yoksa özelemi gitmeliyim??