Endoplazmik çoook heyecanlı hem de bu sayede oğlumu kreşe göndermek zorunda da kalmayacağım ,karnım büyüyünce söyledim oğluma bak karnında bebek var seni çok seviyormuş kardeş diye o da karnımı öpüyor seviyor şu anda umarım doğunca da böyle olumlu devam eder onun kıskanmaması psikolojisinin yıpranmaması için elimden geleni yapacağım inşallah çabuk adapte oldu bence çünkü arkadaş canlısı aşırı sosyal bir. çocuk yalnız olmayı sevmediği için çabuk kabullendi sanki 💙