Damla_adl Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim göbek değiliğimden aşağı doğru kahve rengi bi çizgi oldu daha önce yoktu eminim sizlerdede oldumu hiç gebeliğimde çok yeni bilemedim❤️
zeynepramo Damla_adl merhaba canım benim de 6 7 haftalık’tan sonra çıkmaya başladı Linea çizgisi deniliyor ilerleyen zamanlarda daha çok belirgin oluyor doğumdan sonra gidiyor tabi
KurabiyeninAnnesi123 Damla_adl ilk hamileligimde de çkti 2. Ye hamileyim bunda da çkti keşke cikmasa cok çirkin duruyor😬
Sushimmm Damla_adl benimde erken oluşmuştu şüphelendim ve kan verdim 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim
Fatos11 Evet canım gebelikte çıkan bir çizgi doğumdan sonra yavaş yavaş kayboluyor erken çıkmış seninki☺️
Fatos11 Leyla988 bende ikinciye hamileyim ilk bebegimde de çıktı ikinci bebeğimde daha erken çıktı 6 haftalık hamileyim şuan çizgi var 😂
Ulku2106 İkinci hamileliğim ikisinde de olmadı hatta geçen akşam eşime dedim neden bende olmuyo acaba o çizgi diye 😂
100924 Damla_adl 30. Haftaya giricem ama bende olmadı iyiki de olmadı ama benim göbek deliğimin içinde kararma oldu ondan bile çok rahatsızım ama sağlık olsun