Kızlar 4 ay önce doğum yaptım 1.5 ay kadar emzirdim Şuan bebeğimi mama ile besliyorum bu ay reglim gecikti 9 gün kadar korunuyorum ve eminim siz de doğum sonrası düzensizlikler oldu mu napmalıyım bu arada sezeryan doğum yaptım insan ister istemez stres ve korku yapıyor bebeğim çok küçük🥲