Melekhira anlattığına göre makat gelos duruyor bebegin. Ama hala dönebilir. Benim de 28 de makatti 32 de dönmüştü. Hissedersin döndüğünde kipirtilar ust kısımlarda yoğunlaşır. Makat gelis artik %sezaryen sebebi deyip aliyorlar ama bu sekilde normal dogum yapan yaptiranlar da var. Bunu doktorunla konuşmalısıniz