Kızlar normal dogum dusunuyorum devlette bebegin basi büyük dedi muayne eden kişi alttan baktı dedim ki bu sebeple sezeryan olur mu dedim sezeryani kilosu çok olunca yapıyoruz dedi yani bebegin basi büyükse zorlanırsa çıkmakta falan bumu riske atarlar mi o an yoksa sezeryana mi alırlar iyce kafam karıştı panik yaptım