Hasret72 Kızlar 15 haftalık iken hissettim. Artık tekme atmaya başladı diyebilirim net bir şekilde hissediyorum, sadece sağda atıyor hiç bi zaman solda hissetmedim. Sabit sağda hep bu normal mi
AnayimBenAna_ Hasret72 benimde kızım hep solda15. Haftadayız benimkide hep solda duruyor sol taraf şiş orda hissediyorum
Asenam_16 Hasret72 benim kızım da hep sağda tekme atıyor. 13+4 de kontrolde de kafa solda ayaklar sağdaydı. 17+4 de gittim yine aynı şekil yatıyodu 😂 yer değişimi yok yani. Normal midir bilmiyorum ama. Doktora da söyledim geçen sefer de aynı böyleydi pozisyon diye güldü sadece. Bi sıkıntı olmaz sanırım.
neslsah-1 Hasret72 normal benm bebeğim de hep soldan vurdu 31 haftaya kadar 32. Haftada baş aşağı döndü yukarı geçti bu sefer tekmeler
Hasret72 AnayimBenAna_ tekme atmaya başladı bir haftadır ve sadece sağ bunu merak ettim normal diue :)
Hasret72 AnayimBenAna_ Cinsiyeti belli mi sizin:) Benim daha belli değil. Erkek sağda oluyor diyorlar sizin fikriniz ne
AnayimBenAna_ Hasret72 bana doktorum tahmin olarak kız dedi :) önümüzdeki hafta gidicez netleşir diye düşünüyorum bakalım 🤭
Almira_ Hasret72 benm de hep sagdaydi. Erkek dediler kız çıktı :) şuan her yerde. Göbeğimde bağırsaklarda sağda solda altta her yerde 😂
gunom Biz 19+1 günlüğüz cinsiyet belli değil. Benzetmede yapmadı ama benimde hep sağda hakaret ediyor tekmesi de orda bebeğimin hayırlısı. Ama kızımı solda hissediyordum.
neslsah-1 Hasret72 tadını çıkar canım bu günlerin daha kedi köpek hayvan seslerini duymaya başladığında tepkileri olcak 😅 en güzel xamanlarımıx bunşar bizim az kaldı şimdiden özlüyorm bu günlerimi 🥲
gunom Ebru_xy ilk gebelikse ve kılonuzda birazcık fazlaysa bundan sebep geç hissediliyor. 22 haftaya kadar hissedersiniz 💜🤲🏻
Hasret72 Ebru_xy Benim de ilk gebelik ama hiç göbeğimde Yağ falan yoktu şuan bile çok yol göbeğim insanlar anlamıyor hamile olduğumu