Vlog1345 Ağustosta sezaryen oldum. İlk 1 hafta destek alarak kalktım, yürüyordum ama tam doğrulamadim. 5. Gün avm ye gittim ama zorlandım uzun yürüdükçe. 1 hafta 10 Gün sonra artık kendi başıma kalkabiliyordum. Tamamen iyiyim dediğim de 2 haftayı bulmuştur. Benim 2. Sezaryenim ama bu defa aşırı zorlandım. Herkesin bünyesi farklı tabi kimileri 3. Gün bütün işlerini kendi yapabiliyormuş. Benim ilk sezaryenimde 1 haftada tamamen normale dönmüştüm.