Canım buradaki yorumlara kafayı takıp stres yapma herkesin betası kendine göre farklı benimde 3 gün geçmişti 90 çıktı ama kimyasal değildi suan 19 . Haftadayız önemli olan 2 gün sonra %50 oranında artması 2 gün sonra verdim 330 du doktor sağlıklı dedi folik asite başladım 1 hafta sonra kese için gel dedi ben bekleyemedim tabi 5 gün sonra gittim keseyi gördük 🌺