tugcebaby1 kızlar pcos var adetin 5gününden beri deniyorum test sürekli dalgalı bi koyulaşıo gibi oluyor bi silikleşiyor hala pik yok bugun 21gün devam edeyim mi yoksa bırakayım mi böyle olup pik gören varmı
Haticom tugcebaby1 tugcebaby1 benim adetim çok düzensiz 36 37 günde bir oluyorum ovulasyon yaptım eylül ayında 22. Gün koyulaşma başladı tam pes edecektim bende sizin gibi ama baya geç görmüş oldum asla pes etmeyin devam edin akiam saatleri 7 gibi sıvı alımı 2 saat öncesi azaltın ve teste devam edin
Haticom tugcebaby1 pcos bende de var doktorum bu yüzden o testlerde değeriniz normalde de yüksek olduğu içib koyulaşma ara ara görürsünüz dedi ama pik olduğu gün çok net anlicaksınız
Sila41_ tugcebaby1 1 gün bile eksiksiz yap birdaha adet olana kadar hiç bırakma canım bende aynıyım seninle adete yakın pik oluyor bazen bizim gibilerde
minikbebegim06 tugcebaby1 devam edebilirsiniz bu ay bu şekilde eğer göremezseniz doktora gidip doktor kontrolünde de takip edebilirsiniz belki yumurtanız yeterli boyuta ulaşmadan çatlıyor ya da hiç catlamiyor olabilir benimde pcos vardı ve aynı bu dediğim gibiydi ben doktor kontrolünde takip edip gebe kaldım ilac+iğne kullandim
tugcebaby1 minikbebegim06 gittim ağlayarak döndüm saçma bi doktora denk geldim ilgilenmedi doğru düzgün
Gzde_defne tugcebaby1 az kalmış adetinize ama bence adet olana kadar devam edin.bir de bazı aylar yumurtlama görülmeyebilir bilginiz olsun ben 2 ay görmemiştim mesela.. üst üste 3 ay görülmezse doktora gidiliyor.