Nakskdkdkd son haftalarda artıyor ben beş haftalıkken 16 haftalık olasiya kadar 5 kere gittim ztn şu anda daha 5 muayene gitti bence fiyatı çok iyi ben İzmir’de yaşıyorum 20 den aşağı doğum Yok artı çocuk doğduktan sonraki.muayeneler var bazıları o paketin içine dahil eğer. Benim gibi hiç bı devlette güzel muamele alamıyorsanız ve imkan varsa bence çok iyi burda doğum.paketi 70000