Ceysss Kızlar bugün kontrolüm vardı çatıma bakıldığında açıklık yok dendi gündüz kordon dolanmış boynuna 1 tur nst sancılarım gözüktü akşamda acile gittim kordon kafama takıldı ordada nstye aldılar tekrar sancı gördüler sonra açılmama baktı 2 cm dedi çatım uygunmu doguma diye baktılar doktorlar yatış dedi bana nst takibiyle ben normal dogurmak istiyoruö tabi bebegimi riske atmakda istemiyorum eger sancılar nstde cogalırsa sezeryanad alablrz dedi evdeym suan samcılarımı takip edicem orda cok fazla sitres oldum benzer durum yaşayan varmıdır
BerivanLina Ceysss kordon dolanmis neden eve geldiniz? Kordon dolaninca direk sezeryan olmuyor muydu ya
132025 Ceysss daha bugün arkadaşımla konuştum bebeğin boynuna 4 tur kordon dolanmış normal doğum yapmış net de tskip ederler zaten bebekte sıkıntı varmı yokmu diye duruma göre karar verilir
Melismelo BerivanLina hayır olmuyor 2 tur dolananı bile biliyorum kendilinden geri cözülebiliyor cünki, bebeğin kalp atışı vs iyise birşey yapılmıyor hatta kordonla normal doğum yapanlar bile var ☺️
Melismelo Bence korkunuz varsa sezeryan düşünüyorsanız hastanede kalın, normal istiyorsanız sancılarınızı ve bebek hareketlerini takip edin, sancılar düzenli ve 5dk da bir gelirse gidin isterseniz ama hareketleri kesinlikle takip edin
BerivanLina Ceysss iste bu yzdn devlet tercih edilmiyor . Riskli iste nie bekletiliyorsun yaa sacmalik degl mi. Cnm bnm keske bari sen gozlem altinda kalsaydin eve gelmeseydin