Seah çok geçmiş olsun canım aynı seyleri yaşamışız evet, kürtajdan önce düzenliydi ama şuan hep geç oluyorum 47-42-38 adet günlerim. Doktor femara verdi progesteron testi yaptırdım yumurtlama çıkmadı bu ay. Yeniden hamile kalırım diye hayaller kurarken şimdi de yumurtalar tembelleşmiş. Boş gebelik tekrarlamaZ yazıyor her yerde doktorum da tekrarlamaz dedi.ben de öyle Ümit ediyorum🤲 genetik pıhtılaşma testi falan yaptırmadım. İnsallah hamile kalırsak sağlıklı bir bebeğimiz olur.Senin adetlerin düzene girdi mi ne durumdasın