kubb cnm 3 aylık evliyim.
2 tane çikolata kistim var.ilk ay kimyasal yaşadım doktor hiç bişey vermedi.bu ay adetim bittikten sonra soğan kürü yaptım 10 gün kadar yaptım sonra göğüslerim şişmeye başladı belki hamilelik belirtisidir diye bıraktım adetime 3 gün var dün test yaptım çift çizgiyi gördüm ama bekliyorum bakalım Allahım inşallah nasip eder bu sefer