Merveavcii Bebeğim bugüne kadar ne kadar hareket yaptıysam da gelmek istemedi yarın sabah 7 de sezayene gireceğim dua istiyorum sizden. Bir de sezaryen olanların tavsiyeleri falan varsa tavsiye alırım heyecan ve korku var çok ağlıyorum bilemiyorum gerçekten..😞
Merveavcii BerivanLina çok sağ olun güzel geçti sezaryen sonrası ilk ayağa kalkış çok zordu ama bugün üçümcü gün çok şükür desteksiz yürüyorum ağrılarım var ama olsun bebeğime değer🥹🥰