bkdusunenanne ben hamileligimin en başından beri aşırı mide bulantısı halsizlik uyku hali çekiyordum yani gerçekten en hat safhasında yaşadım ilk 3 ayı ne zaman 12 haftalık olduk tüm belirtiler kayboldu şuan da devam eden aşırı bir açlık var arada kaşık ağrım oluyor ve aşırı tuvalete cikiyorum