Kızlar 39+6 haftalık hamileyim dün acile gittiğimde bel ve kasık ağrım olunca ebe alttan muane etti ilk defa oldum acılı bi işlemdi bugün sabahda nişan geldi kanlı şu an kahverengi akıntı var ama sanki adet gibi gidiyor akıntı bel ve kasık ağrım arttı regl gibi sancı gelince arka tarafıma bile baskı oluyor ıkınmak istiyorum kabız gibiyim doğum sancısı böyle bişey mi