Eylul5961 okurbiranneadayi benim psikolojim bozulmustu o kadar kotuydum ama simdi ikinciye hamileyim hepsi unutuluyor geciyor kendinize iyi bakin yeter :)
okurbiranneadayi Eylul5961 me güzel allah analı babalı büyütsün şimdiden😊 inşallah ben de unuturum valla ikinciye tövbe diyorum kaç gündür 😂
Rabia-93 okurbiranneadayi çok geçmiş olsun benim de ilk doğumum öyle oldu 1 haftayı buluyor iyileşmesi dikislerin dökülmesi 10 günü buluyor
Tlyysf okurbiranneadayi bende 20 gün oldu hâlâ 3 dikiş diln düşmedi iç dış benimde baya vardı ağlaya ağlaya gezdim 5. 6 gün 😔zor bir süreç ti evde müsait oldukça sırf batikon gazlı bez ile pansuman yap biraz açık tut yarım saat filn günde yarım saat aç kurusun arada diz hizasında saç kurutma makinesi tut 2 dk filn. 1 haftadan sonra Biraz rahatlıyor insan. Çok geçmiş olsun sağlıcakla büyüsün bebeğiniz 🥰
Bd94 Bir ay oldu hala iyileşmiş değilim malesef, ayakta olduğumda zonklama yapıyor, dış dikişler düştü içler de düşmeye başladı. Şimdi de sarı kötü kokulu akıntı başladı, bunu yaşayan var mı?
birkizannesi21 Bd94 bende aynı durumu yaşıyorum 18 gün oldu doğum yapalı geçti mi kokulu akıntınız? Birde iç dikişin attığını nasıl anladınız benim hala vajina bölümünde dikislerim var atmamış