Meliyda bebegimmm16 bizim perşembe pazarına çok gelirdi eskiden ordan alırdım🤣🤣🤣🤣 bilgim yok üstte kalsın
Cihangir09 bebegimmm16 Zara’nın ihraç fazlası ürünleri olmadığını duymuştum ben zaten öyle büyük markalar ihraç fazlasının satışına izin vermezler büyük ihtimalle sadece zara etiketi basılıp üretilen ürünler var sadece