Arkadaşlar 13+2 geçen hafta devlet doktoru tahmin yapmıştı bu hafta özele gittim %99 dedi kesin mi hocam dedim kendi çocuğumun cinsiyetini söylesem yine bunu söylerdim dedi buradan döner mi sizce artık hala inanasım gelmiyor 🥹🫢 anlayan arkadaşlar bakabilir mi sizce net bellimi 