FairyMoon ben daha önceden tüplerim kapalıydı tup bebek yaptım o zaman 0.75di sonra bebegım kalbı durdu kurtaj oldum aradan ıkı sene gectı tuplerım acıldı şişli echomarda sonra bir yıl daha gebelik olmadı tup bebege başlıyacakdık çapada tum evraklarım hazırdı pandemi gırdı kaldı o zaman 0.25didaha sonra kımyasal gebelık oldu pıhtılaşma problem im vardı coraspirin başladım bir ay sonra bebegım tutundu kan sulandırıcı iğneye geçtik bebegım dogdu daha sonra gebelik olmuyor dıye korunmadık dedık 6sene olmadı olmaz coraspirin kullanmadan
Kızım 6aylık ıken bir baktım test pozitif kımyasal dır dıye gıttım hastaneye doktor keseyi gosterdı hemen kan sulandırıcı iğneye geçtik ikinci bebegım de dogdu
Suan buyuk 3bucuk kucuk 2yasında
Adetlerim bu yıl düzensizleşti az olmaya başladı süphelendım doktora gıttım amh testi istedim sonuç 00.1idi doktorum ucuncu cocugu ıstyor san korunma belki cocugun olur belkı olmaz dedi
İstiyordum ama uc sene falan sonra ama zamanımda az olunca karar verdık korunmadık bir ay sonra testı pozitif suan 34haftalık olduk benım hıkayem böyle