Güzel geçti çok şükür sonunda bugün cinsiyet öğrendim 🙈😍 Benim bir şey sormama hiç fırsat olmadı doktor bey herşeyin normal olduğunu ve sağlıklı olduğunu sıkıntı olmadığını söyledi her şeyi tek tek ölçtü. 🤲 Kahvaltı yapıp öyle gittim ekstra birşey yemedim :) Herkesin sonuçları hayırlı çıksın inşallah 🩷