Merhaba adetim pazar olması gerekirken 4 gün gecikti sürekli test yapıyorum ama sonuç negatif. Kaset test erken gebelik testi farklı markalardan denedim anlam veremiyorum kan testi verip yine negatif olmasından çekiniyorum adetim çok düzenli normalde en fazla bir gün oynar, bunun bir sebebi olabilir mi okuduğum kadarıyla 4 gün gecikme yaşananların neredeyse hepsinde erken gebelik testlerinde gözükmüş fikri olan var mı?