33 haftalık oldum ama 2 gündür yürümekte zorlanıyorum dün daha normal gibi geliyordu bu sabah doktor randevum vardı kasıklarımda baskı hissediyorum demiştim normal dedi doktorum ama çıktıktan sonra tüm gün çok zor yürüdüm eve geldim dedim yorulduğum için bu kadar olmuştur dinleneyim uyudum uyandım geçmemiş neden olur ki böyle acı hissediyorum sanki yürürken