Nalkan Kızlar ben 30+1 deyim şu an sezaryen olacak doğumum nasipse doktorum ne zaman gün verir acaba sizlerin sezaryen doğum için tarihleriniz belli mi?
Berilikom Nalkan 20 Şubat ia gün verdi bizede 38+4 oluyor cnm senin daha erken vermez daha az sabır❤️😘