koza08 Pelinn48 herhangi bir sorun yoksa hemen ilk adetle tekrar başlayabilirsiniz. Ben 2. için hemen gitmiştim.
tatlibebegim_ Pelinn48 ilkini haziranda tutmayınca temmuzda rahim filmi çekildim ağustostada 2.aşılamamı olmuştum