Beybyi yalnız değilsin, kadınların genelinde oluyor sanırım, bendede oldu, bi doktoru dinlemiştim, bebekler ilk aylar koyu renkleri görebiliyormuş, hormonlarımız sayesinde bu hale geliyormuş görebilsinler diye, hepsini güzel güzel anlatmıştı, belki ben eksik yazmış olabilirim ama mantıklı açıklaması vardı 😁 çevremde çoğu kişinin emzirme sonrası rengi açıldı, eğer açılmazsada ben kendimle barıştım, hatta dalga geçiyorum, bunu ezelin kör babannesi bile görür, bi zahmet çocukta görsün bulsun memeyi diye 😂😂😂😂😂