Fatmavsn Nezaman gelicek diye çok fazla merak ediyordum ve hep 38 de doğum yapıcam diyodum Perşembe günü randevum vardı nts güzel çıktı fakat ultrasonda suyumuzun azaldığını öğrendik doktorum 1hafta daha beklemez dedi ben bi panik oldum dedim sezaryenmi olucam evet dedi Cuma günü için plan yapalım dedi saat ıkıye anlaştk belden uyuşturmayla ben nasıl ağlıyorum panık oldum korkuyorum cuma günü saat 11 50 de bebeğim doğdu çok şükür iyiyiz ağrılarımız azaldı dünyanın en güzel şeyi anne olmakmiş meme ucunuz yara oluyo canınız yanıyo ama o emdikçe mutlu oluyosunuz🥰💕💕💕💕💕
Asibayan Maşalllah sana canım pozitif olman beni de mutlu ettii ❤️ Rabbim bebegine hayırlı ömürler nasip etsin
Fatmavsn Asibayan Allah razı olsun canım her bünye bir değilki Rabbim kolay doğumlar versin bütün hamilelere😇😇🥰
Fatmavsn Kdraltn saol canım ılk doğum olduğu için suni veririm ama ne olucanı bilemem dedi zaten ameliyatta çok az bi suyu kalmişti tam zamanında aldık dedi