Kkardelenn1 Kızlar bat 11 bel ağrım var bugün ve beyaz akıntım gelmıs bırkac gündür var ama bu ağrıyla geldi belirti mi sizce
myangelson Kkardelenn1 hamilelik de olabilir. Benim adet belirtilerim de bu şekildeydi o yüzden ayırt edemiyordum hiç 🥲 adet öncesinde de olur mu sizde akinti bel ağrısı vs?
Solmaz-Papatya Kkardelenn1 benimde beyaz sarımsı bir akıntım var bel ağrısı kasık agriları ara ara oluyor böyle hafif ağrılar anlamadım bat 11
Kkardelenn1 Sila41_ gecikmeyi beklemek istiyorum üç kaybım var günüm geçmeden negatif görüp üzülmek istemiyorum ya 26 sı eşimin doğum günü olursa çok mutlu olacağız kan vermeye de onunla gidebilirim sadece o yüzden beklemek daha iyi gibi görünüyor
Sila41_ Kkardelenn1 evet bende bekliyorum inşallah olur regl biteli 6 gün oldu deniyoruz, eşimde de bende de sıkıntı var malesef doktorlar olmaz dedi tam 12. Ay oldu kendiliğinden fakat kaybettim
Kkardelenn1 myangelson benim ağrım pek olmaz olsa da kasık bel aynı anda olur o günde sökülürüm çoğunlukla
myangelson Kkardelenn1 o zaman gününüz geçerse bir test yapın inşallah hayırlısıyla gebelik vardır 🤲🏻
Kkardelenn1 Solmaz-Papatya benimde iç çamasırına beyaz peteçeye daha sarı tonlarda geldi karın kasık ağrım da yok adet olacağım zaman olur 2 günümüz kaldı bakalım hayırlısıııııı
Kkardelenn1 Anne13 merhaba evet çok şükür bu ay olustu 🤲🏼inşallah sizinde vardır rabbim isteyen herkese nasıp etsin ♥️
Anne13 Kkardelenn1 maşllah saglıkla kucağına al inşllah aminnn isteyen herkes bu duyguyu tatsın inşlllhhh
Kkardelenn1 Anne13 amin inşallah canım Allah razı olsun en kısa zamanda sana da nasıp olsun inşallah 🤲🏼🥰