Zezeb yok yok canım hiç korkma. Şeker bakıldıysa ve çıkmadıysa herşey yolundadır. Bide doktorum beni şu konuda uyarmıştı. Su fazla olduğu için ani hareketlerden uzak dur suyum patlama riski yüksek olur. Yani eğilme, zıplama, uzanma gibi hareketlerine dikkat et.