Kubra2222222 Kızlar 23+4 teyim ama midem alev alıcakkk napcaz ya rennie nin şuruplarından içiyorum ama asla etki etmez
Guzelanne56 Kubra2222222 yav benım bebegım de mıdem yanmıyor ilk çocuğum doğdu sacsızdı yıne yanmadı şimdi kızım olacak yıne yanmıyor oysaki yorgan gibi saçım var babasına cekmıs benımkıler herhalde😁 Süt şhot iyi geliyor bazen bısey rahatsız ettıgınde dıkıyorum kafaya