Guzelanne56 umuut stres yapma sağlıklı beslen yürüyüş yap, ben dusuk yapmadım ama 2. Bebegıme bır sene de ancak hamıle kaldım stres büyük etken gecmıse cızgı cek kafana takma şuan emınım kafana takıyorsundur ılkınde olanları
cilekkannesi umuut benimde 4 ay sonra oldu.O ay soğan suyu içmiştim onun sayesinde olduğunu düşünüyorum.
esmanurbaz_ umuut düşük yapmadım ama normalde olsa geç olabilir gebelıklrr bende ve eşimde sorun olmadı halde gebelik olmadı ben folık asit kullandm doktorum onerdı ınofolıc şase diye adetımden sonra başladm dıger ay adet olmadm doktora gittim hamileyim şu an 29 haftalık olduk bile
umuut Guzelanne56 ikinci bebeğim düştü aslımda çokta stres yapmıyorum ama bir bebeğim olmasını çok istiyorum
cilekkannesi cilekkannesi kürtajdan sonra herkesin vücudunun toparlama süresi farklı oluyor.Bana da ilk aydan kalırsın demişlerdi olmayınca panik yapmıştım ama vücut hazır olunca gerçekten oluyor soğan suyu da vesile oldu bende tekrarlayan enfeksiyon oluyodu onu da çözmüş oldu elhamdulillah.
Solmaz-Papatya umuut Bende düşük yaptım 3 ay olucak korunmadim hiç bakalım bu ay ne olucak olmazsada toparlanamamisiz demek olacak