Korkmayın, benim bebisimde 7+6 olması gerekirken geç döllenme sebebiyle 1 hafta geriden geliyor, ufak olduğu için 3 gün önce karından net duyamadık kalp atışını ve kese etrafında biraz renk değişimi olduğu için doktorum vajinal bakmak istedi orada duyduk, 2-4 hafta sonra daha net daha gümbür gümbür duyarız allahın izniyle içinizi ferah tutun❤️ allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Ayrıca 8-9 haftayı buluyormuş gibi gebeliklerde kalp atışını duymak. Bebişten bebişede değişiyormuş.