Findix 37+3 teyim çatı ağrısı arada aşağıya bıçak saplanır gibi bisiler oluyor heralde vücut kendini hazırlıyor yavastan diyorum 😂 bende surda bekliyim daha net belirtiler yasayan varmi
Ceylan1234 Findix bende 36 3 teyim ayni belirtoler bende de var ve sancim da var bekliyorUz 4 gozle babasini bugun yolcu ettik yarin is basi etmesi lazim bekledik o gitmeden gelsin diye gekmedi kizim isn biran once gelir ve evime giderim diye beklitorum
worin benim dündendir ara ara kasıklarıma ağrı giriyor😬😂 bide biyere toplanıyor oğlum:) sanırım doğuma hazırlıklar bunlar😬