Merhaba, Bu ay regli olmam gereken tarihte regli sancıları yaşadım ama regli olmadım . Daha önce gebelik serüvenimde de regli agrısı yaşamış gebe oldugumu öğrenmiştim( ama kalp atışı yoktu) neyse aynı belirtilerim olunca test yaptırdım regli geçikmesinden 2gün sonra ve sonuç <1,20 cıktı yani negatif
Bugun 7. Gün halen regli olmadım sizce geç döllenme olabilir mi? Regli agrımda hiç kalmadı sadece regli olmam gereken zamanda agrıdı ve gectı. o tutunma evresi olabilir mi erken mi test yaptırdım negatif olup pozitife dönen var mı merak ediyorum.