Melek-ates Gebeliğimde kalp çarpıntısı ve nefes darlığım olunca kardiyolojiye yönlendirdi doktorum ve kendi kalbimde delik olduğunu öğrendim. Kalbi delik olup normal doğum ya da sezeryan doğum yapan var mı? 5 hafta kaldı doğumuma ve korkuyorum
mervedmrcn Melek-ates çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah, peki bunu doktora sormadınız mı?
Gizem-1009 Melek-ates merhaba benim de doğuştan delik var Nisan ayında anjio ile kapatacaktık ne yazık ki bebek süpriz yaptı olmadı anjiyo bende merak ediyorum normal doğum olur mu diye
BusrAsil2019 Melek-ates ay benim de çok çarpıntım oluyor hamile kaldığımdan beri çok korktum şuan. Geçmiş olsun bu arada
dorukabioluyor Bilgim yok Sağsalim sağlıkla kucağınıza alın inşallah Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun.🤲🏻
Melek-ates Sordum korkma bebeklerini doğur büyüt gel kapatalım dedi ama hamileyken bunu öğrenmek korkuttu beni. Aynı durumu yaşayan var mı merak ettim