Nursotu beni uyarmadıkları için ben 2 ay içinde kalmıştım ve kürtaj oldum. Sonrasında 6 aya tamamlayıp hamile kaldım. Şu an 1 ay 5 günlük bebeğim var. Yemekler vs çok dikkat etmedim açıkçası zaten çok sağlıksız beslenen biri değilim ki aslında dikkat edilmesi gerekli mi onu da bilmiyorum 🙈😍 gönlünüze göre olsun her şey💖🙏🏻