Baran3535_ Kızlar gebeliğin başındayım ama şimdiden kendimi şişmiş hissediyorum karnım aksamkari şişiyor sabahları normal sizdede oluyormu bide sadece akşam bulantım oluyor
Aysezey Baran3535_ benmde öyle. Akşam yedikten sonra çok şişmiş hissediyorum. Bağırsaklara bağlı gaz oluşumuda fazlalaşabliyomuş o yüzden olablir .9 haftalık benmde
Balbebek012 Baran3535_ günümüz aynı 10+4 üm ben de bende de aşırı şişkinlik var zamanla geçer inşallah
obli Baran3535_ ben de 10+4 teyim. Benim de akşamları daha şiş oluyor karnım. 2 gündür de akşamları bulantım oluyor. Dün gece baya zorladı. Umarım devam etmez.
Melike1001 Baran3535_ şişkinlik için magvital kullanıyorum özeldeki doktorum önermişti. 5. Haftadan itibaren öyleydim ben karın ultrasonunda gazdan dolayı görünmemişti düşünün yani ama şuan ilaç kullandığımdan beri herşey normal
-serpil25 Bende 10+4 üm 8. Haftadan beri aynı akşamları 5-6 aylık hamileymişim gibi oluyor sabahları geçiyor bulantımda akşamdan oluyor dediğiniz gibi şişkinlik herhalde diyip üstünde durmuyorum
Baran3535_ -serpil25 mesela sabah tartıya cikiyorum 90 kiloyum akşam cikiyorum 92 kilo bı günde iki kilo almam heralde ,😂😂
Aysezey Baran3535_ bozmaaa moraliniiii. Bunlar dert edilecek şeyler değil. Sağlık sıhhat olsun öncelikle. Bebeğini hatırla kucağına al. Kilosu şişkinliği geçip gider inan 🥲 ilk bebeğimde 8 kilo kalmştı bana 4 ay içinde koşturmaktan nasıl verdm bilmiyorum
Moomtoobee Al bendende o kadar 11+4 um hemen 2 kilo aldım karnım Bi sis acayip şişmiş hissediyorum kendimi 2 değil sanki 7 8 kilo almış gibiyim niye böyle ya 😔🤔
Baran3535_ Moomtoobee Hic sorma moralim bozuluyor ilk gebeligimde 13 kilo almıştım ve zordu bunda öyle olmak istemiyorum