Kızlar ne zaman emzik verilir bebeğe. Bi arkadaşım hastanede ilk günden alıştırdıgını ve çok rahat oldugundan bahsetti. Oğlum hiç emzik almamştı ilk 2 ay uğraşmıştım.gece 15 dakıkada bir uyanıp beni emmek istiyodu 1 sene boyunca çok zor olmuştu. Bu bebeğime denemek istiyorum . Kısacası doğru zaman ne zaman?