Naznaz110 Çok kötü meme ucu yarası çekiyorum ne iyi gelir yazar mısınız krem kullanıyorum ama hala aynı bebeğimi emzirirken ağlama derecesine geliyorum
Purpleonion Naznaz110 tahinin üstündeki yağ ve gümüş kapak dua edersin kullanırsan benim hayatımı kırtardılar
Bume Naznaz110 valla ben doğurmadım daha ama bazen göğüs uçlarım sızlıyor gümüş kapak kullanıyorum çok iyi geliyor sen emzirdikten sonra direkt tak başka krem sürmeden çünkü karartıyormuş gümüş kapağı kremler zaten yeni emzirdiğini için süt yumuşatır sürekli kullan
merimiri Naznaz110 göğüs kalkanı kullanıyorum emzirdikten sonra göğüs ucu kremi sürüyorum ve kapatıyorum o şekilde idare ettim