1cocuk1bebek Doğum yapalı 23 gün oldu baya toparlamıştım ama son 1 saattir ağrım var ilk günlerdeki gibi acaba zorladım mı diyorum ama ağır bi iş yapmadım genelde ayaktayım gerçi