Yarın 27 hafta olucam karnımın bır tarafı genellıkle hep sert ve yüksek dokundugumda falan dıger kısmı hep yumuşak, bebegın hareketlerını de zaten sert olan kısımda hıssedıyorum. Acaba bebek oraya mı dayıyor kendını bazen de bırden karnım gerılıyor 1 dk bıle surmeyen rahatsızlık oluyor sonra bı balon gibi sönüyor bunun kasılma olduğunu aralıksız olduğu sürece doğuma hazırlık olduğunu doktorum soylemıstı suresı onemlı demıstı serklajlıyım korkuyorum. Ama dıger türlü de bebek hep bı tarafta oluyor orada oynuyor oram hep sert bu da mı kasılma oluyor bu da kasılmaysa sık oluyor ama o anlık degıl hep devam eden bısey napayım bılemedım kı anlayamıyorum da. şuan da sağ tarafım şiş bebek orada oynuyor ağrı sızı acı yok sadece gergınlık hissi ama bu hep var çünkü bebek oraya resmen dayamış kendını ama kasılmayla ayırt edemiyorum kasılma sanıyorum yada öyle mı bılmıyorum