sudealpturk 17+3 ün gögüsümden bu gün süt gibi beyaz olmayan bi sıvı geldi sizin de başınıza geldi mi ?
gktgmom sudealpturk benimde olmuştu canım normal doktorum göğsümle çok oynamamam gerektiğini gelen sütü nemli bir bezle almam gerektiğini söylemişti benim daha çok sarı renkte ucunda birikmiş oluyordu bazende nokta nokta tişörtüme bulaşırdı
Kartopum 30lu haftalarda gelmişti yanlış hatırlamıyorsam. Gelmesi bi sorun teşkil etmiyor diye biliyorum hormonlardan kaynaklı. Siz sıkmayın dokunmayın kendi kendine akmiyorsa